Bejelentkezés
MAGYARCEGJEGYZEK.HU

MAGYAR
CÉGJEGYZÉK

cég

Info

MAGYARCEGJEGYZEK.HU
/hirek/szarnyal_a_netbankolas/

Szárnyal a netbankolás

Ön teljes körűen mutathatja be cégét az érdeklődő ügyfeleknek és leendő üzleti partnereinek. Megjelenését az alábbi adatokkal biztosítjuk: * Cégnév * Telephelyek * Telefon/Fax/Mobilszám * Weboldal, melyre közvetlen linkelést biztosítunk, így rajtunk keresztül is növekszik az oldal látogatottsága * E-mail * Tevékenységi köröl * Minősítések * Logó Ezen kívül, lehetőség van szókeresésre és megyék szerinti szűkítésre is, a megadott paraméterek mellett.

Legújabb twittek

Keresés
The Wayback Machine - http://web.archive.org/http://magyarcegjegyzek.hu:80/hirek/szarnyal_a_netbankolas/
Főoldal
Oldaltérkép
Kapcsolat

Szárnyal a netbankolás

2008.06.10 14:45

Néhány hónap alatt több tíz százalékkal növekszik az internetbankolók száma hazánkban. Online egyre több szolgáltatást nyújtanak a bankok.

Az MKB Bank internetbanki szolgáltatásait igénybe vevő lakossági ügyfeleinek száma több mint 2,5-szeresére növekedett az elmúlt hat negyedév alatt - tájékoztatta a Napi Gazdaságot a hitelintézet -, a felhasználók száma mára elérte a százezret. A bank a szolgáltatásai iránt érzett bizalom növekedésével, az igénybe vehető funkciók bővülésével magyarázza, hogy az egy főre jutó átlagos havi tranzakciók száma is dinamikusan nő. Az idén - tudtuk meg - 2006 elejéhez képest 40-50 százalékkal több megbízást, illetve információlekérést indítottak az MKB ügyfelei.

Az online-lehetőségek térnyeréséről számolnak be más pénzintézetek is. A CIB-csoport ügyfeleinek száma az idei első negyedévben öt százalékkal emelkedve csaknem elérte a 700 ezret. A CIB netbankot (is) használók tábora ugyanakkor ennél nagyobb ütemben (20 százalékkal) gyarapodott és meghaladta a 205 ezer főt.

Az idén az OTP netes ügyfeleinek száma is az átlagosnál gyorsabban bővült. A legnagyobb magyar bank 700 ezernél is több online szolgáltatást igénybe vevő ügyfélről számolt be. A K&H netbankot használó ügyfelek száma 140 ezer fölé nőtt, ezzel párhuzamosan a szolgáltatást aktívan használó ügyfelek aránya túllépi a 75 százalékot. Az online megoldások terjedését észleli például a Raiffeisen, az Erste és a Budapest Bank is.